Molson Coors za Ožujsko pivo i CERK u suradnji s Ekonomskim fakultetom Sveučilišta u Mostaru organizirali su finale „Ožujsko business case challenge 2021“.
Najbolji projekti nagrađeni su novčanim nagradama. Prvo mjesto zauzela je ekipa NewGen Innovations koju su činili Amila Herenda, Asja Garibović i Džana Muzurović te su osvojili 1200 KM. Drugo mjesto pripalo je ekipi Tandem koju su činili Ivana Rajič i Ilija Penava, a osvojili su 500 KM i treće je mjesto ekipa Fermentiko koju su činili Anisa Mulabdić, Amila Nišić i Omer Čajić te su osvojili 300 KM. Posebnu nagradu za originalno rješenje dobio je tim IRIS koju su činili Natalija Đurović, Nikola Bajić i Milica Lazić.
U projekt su bili uključeni studenti Sveučilišta u Mostaru kao i studenti iz regije (Novi Sad, Sarajevo, Tuzla, Banja Luka, Beograd i drugi).
Dobrodošlicu je uime Ekonomskoga fakulteta Sveučilišta u Mostaru poželio prodekan prof. dr. sc. Nikola Papac, koji je zahvalio organizatorima i zaželio sudionicima uspjeh u natjecanju.
Povjerenstvo sastavljeno od predstavnika Molson Coorsa i Ožujskog piva (regionalni trade marketing specialist Adi Kasumačić, dipl. iur.) zajedno s nastavnim osobljem Ekonomskoga fakulteta Univerziteta u Tuzli (asistent Nisad Karabegović, bacc. oec.) i Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Mostaru (viša asistentica Lidije Šunjić, mag. oec.) slušalo je 11 finalnih projekata zajedno sa studentima kao publikom. Povjerenstvo je tijekom izbora, osim kvalitete predložene ideje, ocjenjivalo i načine na koje natjecatelji nastoje istražiti tržište, odraditi prezentaciju kao i uzeti u obzir i primjenjivost i realnost rješenja s obzirom na troškovni aspekt.
Pored natjecanja studenti su ranije imali priliku i sudjelovati i na Molson Coors Business Academy koja se realizirala kroz niz praktičnih radionica o marketingu, projektnome menadžmentu i razvoju ideje.