U okviru Erasmus+ projekta "Educating Science Teachers for All" – ESTA koji vodi University of Education iz Ludwigsburga, a na kojem kao partner sudjeluje Sveučilište u Mostaru, odnosno Studij kemije Fakulteta prirodoslovno-matematičkih i odgojnih znanosti, dana 23. rujna održana je prva radionica pod nazivom „Izazovi u nastavi kemije: Različitosti - pogled iz drugačije perspektive“
Na početku događanja prisutnima se obratila prof. dr. sc. Zora Pilić koordinatorica projekta za SUM, dok je radionicu vodio doc. dr. sc. Roko Vladušić sa Sveučilišta u Splitu, gostujući nastavnik na Studiju kemije. U nastavku članica tima prof. dr. sc. Stanislava Talić iznijela je vlastita iskustva stečena kroz obuku za razvoj predmetnih kurikuluma koju je organizirala Misija OSCE-a i BiH u okviru projekta „Kvalitetno obrazovanje kroz kurikularnu reformu“, a po završetku pročelnica Studija kemije prof. dr. sc. Anita Martinović Bevanda zahvalila se nazočnima na sudjelovanju i pozvala ih na sljedeću radionicu koja će se održati krajem listopada. Na radionici je sudjelovalo 26 nastavnika i studenata te članovi ESTA SUM tima: prof. dr. sc. Zora Pilić, prof. dr. sc. Anita Martinović Bevanda, prof. dr. sc. Stanislava Talić, prof. dr. sc. Ivana Martinović i prof. dr. sc. Mirna Brkić Vučina, dok su se radionici online uključile i kolegice s Univerziteta u Sarajevu koje također sudjeluju na projektu ESTA.
Cilj projekta ESTA je osnažiti kompetencije profesora na sveučilištima u partnerskim zemljama (Bosna i Hercegovina, Gruzija i Filipini) kako bi usvajanjem novih alata i vještina kroz inovirani pristup svoja znanja, putem niza radionica na matičnim ustanovama, prenijeli na studente i nastavnike na nižim razinama obrazovanja. Poboljšanjem kompetencija nastavnika u osnovnim i srednjim školama pridonijet će se podizanju kvalitete nastavnog procesa od samog početka podučavanja prirodnih znanosti referirano na kemiju kao jednu od temeljnih prirodnih znanosti.